Sistema de presència
Controla amb detall el temps que el personal i les visites passen en el teu hospital.
Els principals problemes dels actuals sistemes de presència són:
Invasió de la privacitat
Registre de l’activitat en paper
Funcionalitats limitades: No gestionen tota la informació disponible.
Amb la nostra solució ...
Registre
del temps
Oferim un registre gràfic i detallat del temps que el personal o les visites passen en el centre.
Fichajes, torns
i hores
Gestionem el fitxatge, els torns i les hores de treball.
Informació
sobre incidències
Proporcionem informació sobre absències, incidències, retards i vacances.
Calendari
laboral complert
Facilitem l’elaboració d’un calendari laboral complert.
Correcció
d’errors
Permetem la correcció d’errors en el procès de fitxatge i codificació d’incidencies.
Dispositius
Lectors de targetes RFID
Punt de control: Gestió centralitzada des de programari Helpnex
Lector facial
Lector amb targeta RFID, olor o Pin