Sistema de presència

Controla amb detall el temps que el personal i les visites passen en el teu hospital.

Quins són els principals problemes?

Els principals problemes dels actuals sistemes de presència són:

Invasió de la privacitat

Registre de l’activitat en paper

Funcionalitats limitades: No gestionen tota la informació disponible.

sistemas de acceso y presencia
Shape

Amb la nostra solució ...

Registre
del temps

Oferim un registre gràfic i detallat del temps que el personal o les visites passen en el centre.

Fichajes, torns
i hores

Gestionem el fitxatge, els torns i les hores de treball.

Informació
sobre incidències

Proporcionem informació sobre absències, incidències, retards i vacances.

Calendari
laboral complert

Facilitem l’elaboració d’un calendari laboral complert.

Correcció
d’errors

Permetem la correcció d’errors en el procès de fitxatge i codificació d’incidencies.

Dispositius

ibernex-clinicas.jpg

lector de tarjetas

Lectors de targetes RFID

Punt de control: Gestió centralitzada des de programari Helpnex

Lector facial

Lector amb targeta RFID, olor o Pin

Lectors de targetes RFID

Punt de control: Gestió centralitzada des de programari Helpnex

Lector facial

Lector amb targeta RFID, olor o Pin

Vols veure la resta de les nostres solucions?